Lepas Kenyang Lepas Geram


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
Boleh tahan penat keluar dengan kawan-kawan. Ada je kemana nak pergi, ke situ, ke sini, pening dibuatnya. Tapi tak mengapa, demi kawan Mia sanggup lakukan apa saja. Rasa penat boleh hilang serta merta dengan adanya gelak tawa dari diorang.

Seperti biasa, kalau keluar tak makan memang bukan jenis kitorang. Wajib makan kat mana-mana asalkan perut kenyang. Kali ni kitorang pilih makan kat KFC, makan sampai kenyang hingga tak larat nak berjalan. Teruknya kan ?

Perut ni dah penuh dengan daging ayam, laju-laju angkat kaki pulang rumah. Sampai je kat rumah, belum sempat nak buat pape, tak sempat 1 saat nak duduk diatas kerusi, eh ade pulak yang nak cari pasal. Seorang manusia hantar mesej macam nak marah Mia, eh kalau henfon tu boleh baling macam selipar jepun, dengan perasaan geram Mia nak baling ke dinding ! Tapi sabar jela, henfon tu tak salah, orang yang hantar mesej kat henfon tu yang salah. Kan ? Abaikan. Geram terkawal bila tengok gambar yang Mia ambik kat KFC tadi. 
Senyumlah! Boleh ?

15 comments:

Hizami Rahim said...

haha. kreatippppp :P

The Trista said...

lawak pic tu..haha

NZ Diaz said...

hahahaha seriously, gambar tu kelakar gila! XD

shahrazali said...

kenyang btul ni...tgok tulang ayam dah tau...hehe..

syahnaz said...

http://whereistheloveiz.blogspot.com/

follow me.. tq

hyz said...

semalam sy jugak mkn kepci... hek3...

khairul akmal bin azman said...

sayur xmam..
ish3..

cik wanie Lovela (CWL) said...

xmakan sayur ke hehe

nurul said...

sedapnye mam kfc hehe and gambr tu very nice :)

aReLaN said...

hahaha..leh la wat coleslaw cmtu.pos sni pn tkpe.g jmpe tkg sms tu bntai dia ckup2.spoil mood je htr sms mrh2 org

admin said...

jom follow blog saya ni pulak jomwayangku.blogspot.com

farah honeym said...

tommey pic tu.. hehe..DD;

rahman said...

hai mia, rahman dah follow mia... thnx sbb sudi jd follower rahman....

G@D!z$ said...

senyum sensorg tgk pic ni..

Nurhidayati A.Suhaemi said...

aikk, tak tngglkan pon skit ayam KFC tu.