Menangis Sebab ..

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
Haa.. tengok tajuk mesti nak tahu kan Mia menangis sebab apa ?
Haha .. Jangan salah sangka.. Mia menangis bukan sebab putus cinta, juga bukan kerana nasi dah jadi bubur.. Wehee.. Sebenarnya Mia menangis sebab tengok cerita
Hui Jia De You Huo.. 
Sedih woo dia punya ending..
Sampai tak cukup tisu kat rumah .. Yelah.. Buat lap airmata ni.. Hee.. 

Kalau korang layan cerita ni dari awal sampai akhir, memang tak bleh blah..
Sedih tahap melampau.. Cerita ni ditayangkan kat RTM2, jam 6 petang.. Tapi cerita ni belum tamat lagi kat rtm2.. Mia tengok kat Youtube lah dia punya ending tu.. 

Sedih, memang sedih cerita ni.. Episod akhir memang buat Mia menangis..
Boleh kasi 5 bintang pada cerita ni sebab endingnya memang puas hati.. Terbaik !

 ( Shi Xian mati bersama Ai Li didalam laut )
( Kao Shan Shan akhirnya merestui Wen Yuan dengan Pin Ru )
( Lin Pin Ru & Wen Yuan akhirnya berkahwin )
( Bao Lian & Ye De juga berkahwin pada hari yang sama dengan
hari perkahwinan Lin Pin Ru & Wen Yuan )

Sedih kau tahu ! Tak pernah menangis gara-gara tengok cerita, tapi cerita ni memaksa mata ni untuk menangis..  Uwaaaa... sedih seketika..

lalalala : tak pernah macam ni..

2 comments:

IFA Athirah said...

tgk zenkai girl x?

Boni JLL3 said...

tak nak la tgk..nanti air mata tak benti2 kuar..kalau setakat kat mata dengan hidung je takpe,ni air mata kuar sekali kat celah2 dagu