Terima Kasih Sebab Jadikan Mia Heroin Dalam Komik Hantu Lapar

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. 
Ucapan terima kasih tidak terhingga kepada Biqa HatMin kerana sudi pilih Mia untuk dijadikan heroin dalam Komik Hantu Lapar..
Ahha..gembira sangat..Alhamdulillah..Mia macam tak percaya je dapat jadi heroin..Hehe..
Terima kasih sekali lagi ye..

Jom tengok teaser Hantu Lapar.. 


Kalau ada heroin, mesti ada heronya kan ? Kan kan ? Hehe..
kalau nak tau lebih lanjut lagi bolehlah singgah blog Biqa HatMin

9 comments:

BiQa HatmiN said...

dah rezeki tu...haha by the way thanks la ye join n support.. :)

Ezad Skytech said...

hee...tak sabar nak tunggu kemunculannya ni....HANTU LAPAR !!! haha~

Mia Meymi said...

@BiQa HatmiN
hehe..wc biqa..:) apepun, thanks ye pilih mia.. suke sgt..:p

Mia Meymi said...

@Ezad Skytech
hehe..tungguuuu..jgn x tunggu..:p

nsyud91 said...

tahniah :)

safwanmahzin said...

comel blog mia...tahniah mia jadi heroin..=)

Phat said...

x sabar rasa nya nak tunggu cite ni kuar kan mia

asyrafNAKjadiLEBIHbaik said...

tahniah....
aku bace entry ni baru teringat yg aku pun ade join...nak jadi hantu lapar...hahahhaa
(ape benda laa yg aku join neh??)hahaha

to my blog - Acapsuur (>,<)

CTK said...

lor..kamu ke heroin tu..haha
bertuah tul :)