Tersimpan Lagi Mainan Zaman Kanak-Kanak

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
Uwahh.. Mengantoknye ! Pepagi buta mata masih belum dapat tido..
Daripada tak buat pape, baik Mia rajin-rajinkan tangan untuk berkongsi cerita dalam blog ni kan.. Kan kan ? Ngee..

Cari benda lain, jumpa benda lain..
Eshh .. geram betullah ..
Tapi tak ngape, benda yang dijumpai tu boleh mengenang kembali zaman yang sudah ditinggalkan zaman..
Yelah.. sekarang sudah zaman 2011.. Tak gitu ? ..

Haa.. Ni lah mainan Mia masa kecik-kecik dulu..
Mainan yang Mia ada dulu banyak sangat.. Budak-budak kan.. Mestila suka sangat dengan mainan..dan
budak-budak itu termasuk Mia pada zaman silam yang kian suram .. Pehh ..
Ni je yang ada, yang lain-lain dah hilang, dah terbuang kot..

Apapun, terima kasih pencarian. Tanpa kau, Mia takkan terjumpa dengan
mainan ni.. Mainan ni akan Mia simpan sebaik mungkin, manelah tahu bila dah _________ dan dah ada____________nanti, bolehlah Mia tunjukkan kat diorang kelak .. Ngee..

Haa.. korang simpan lagi ke mainan zaman kanak-kanak dulu ?
kalau ada, simpan laa ek.. Boleh jadikan koleksi untuk tatapan masa tua nanti .. Ngehee..

lalalala : masa pantas berlalu..

7 comments:

HaLuNa ReTrO said...

untong lah ader lagi mainan2 tu..heee~~

Phat said...

wah masih simpan lagi..phat punya ntah mane pegi x tau..maklum la dah 29 tahun idup hehehe

aryl said...

suke kereta kuning tuh...
nice song =)

Huda Diaz said...

tak mampu lah. cepat tersentuh bila ingat masa-masa bahagia dulu hehe
masa berlalu pantas

Ezad Skytech said...

hee..sy punya mainan masa kecik2 dulu entah mana2 hilangnya...best la awak masih simpan lagi..hee~

ABU said...

singgah jap sini..

fierul said...

smua barang mainan saya dh tak de sbb byk kali pndah ..