Hilang Kawan


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
Dalam satu hari, macam-macam hal boleh terjadi dalam kehidupan semua manusia. Boleh dikatakan sejuta hal yang terjadi dalam masa 24jam. Ada yang couple la, putus cinta la, bertunangla, bercerai la, dapat anak la, dapat mak tiri la, dan macam-macam la Mia merepek. Okay, hari ni ada salah satu hal dah berlaku kat Mia, dan hal itu sangat-sangat buat Mia terluka. Sedih tahap melampau bila berpisah dengan seorang kawan baik.

Apa nak dikata, mungkin dah takdir untuk berpisah. Mia redha dengan apa yang dah berlaku. Susah senang kitorang bersama, berkongsi masalah, tukar pendapat, ketawa dan sedih bersama-sama, tapi kalau dah tiba saatnya untuk berpisah, Mia terima. Mungkin itu jalan yang terbaik dan siapa tahu mungkin ada hikmah disebalik semua ni kan. 

Apa punca berlaku perpisahan ni biarlah Mia dan dia je yang tahu. Sudah . Malas nak taip panjang-panjang. Eh korang dengar tak ? Perasan tak ? Ada lagu kat blog Mia. Layan jela lagu dari Aizat & 1st Edtion yang tajuknya Perpisahan Ini. Ewahh. Mentang-mentangla tengah sedih kan. Okayla, nak nangis dulu.


8 comments:

nsyud91 said...

sabar Mia . Setiap yg berlaku ada hikmahnya :)

**lagu fav laa hehe tapi sedih :(

Unknown said...

betul memang sedih lau kita kehilangan kawan baik dalam hidup kita, tapi nak x nak kita tabah menghadapi nya, kerana setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan, so hope mia akan sabar k..walauapa yg berlaku sebelum ni biar ia berlalu k...

Unknown said...

sabar mia...adat hidup mmg cmtu,kena kuat taw..mia..

ana raihana said...

lepak la...kwn kn ade ramai...yg pting jgn pecye sgt kat org..

EruzuLiyana said...

suka blog ni, so, saya tekan button folo, jom ke blog saya jugak, mana taw kot2 suka dan anda boleh folo balik.:) :)

eruzu.blogspot.com

shahrazali said...

bawak bersabar.....sy suka lagu ni...selalu karok lagu ni..hehe..

mrs eyza said...

nak tumpang nangis gak mia...huhuhu sabar yea mia..setiap ujian ada hikmahnya =)

IdaRaida said...

kita sama..:(
khilangan seorg kawan....
tp kawan yg ta reti menghargai..
patt saya kehilangan dy..mybe,,

ads
ads